lolin.blogg.se

Klar

Kategori:

Hej på er! Jag har äntligen lämnat in min hemtenta efter en veckas med konstant plugg, det är så skönt!! Nu har jag helgen ledig, whoop whoop detta firas såklart med kör och utgång ikväll:) jag märker verkligen hur jag har förändrats från tiden när jag gick i gymnasiet, jag tyckte inte det var kul att gå ut men nu så vill jag gå ut mer än vad jag har tid eller pengar till. Jag tror även att jag bli påverkad av de underbara människorna jag träffat på universitetet:) jag har saker att göra hela tiden vilket jag tycker är underbart då jag är väldigt social människa. Det är klart att jag tycker en kväll i soffa också är mysig men att vara med folk är snäppet bättre:) Nu ska jag som sagt på kör! Vi har en kördag som avslutas med en middag för de nya tjejerna så det kommer hålla på ganska länge men det är sjukt kul så jag klagar absolut inte!!! Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: